Amikor Eugene Rimmel és apja 1834-ben megalapították a Rimmel Házat, a szépség teljesen más játék volt. A parfümöket "kis"-nek nevezték, a szempillaspirált élő higanyból készítették, a marketing pedig egy standot jelentett a vásáron. Eugene haláláig, 1890-ben a Rimmel márkaneve világszerte szinonimája volt a szempillaspirálnak, ő pedig a higiéniai termékek és kozmetika úttörője volt, aki a szépséget művészetté változtatta.
Ez a folyamatos határok feszegetésére való törekvés hajtotta a márkát az elkövetkező száz évben, vezette őket az innovációhoz, amely átalakította a konvenciókat, új megjelenéseket teremtett, és lehetővé tette az új szépségformák felfedezését.
Minden árnyalat, textúra és pillantás arra ösztönöz, hogy felfedezd a szépség határait.
A Rimmel London azt vallja, hogy mindenkinek lehetősége kell legyen kísérletezni és kifejezni magát sminkkel, őszintén, félelem nélkül a megítélés, kritika vagy szégyen nélkül.
© Minden jog fenntartva · Konverzija d.o.o.
© Minden jog fenntartva · Konverzija d.o.o.