Előfordulhat, hogy annak ellenére hogy e-mailben jelzi felénk hogy szeretné törölni a rendelését, erre nem kerül sor. Ennek az elkerülése érdekében a következőket javasoljuk.
A megrendelés törléséhez használja a „Megrendelés szerkesztése” linket. A linket a következő két módon érheti el:
1. Nyissa meg a visszaigazoló e-mailt, amelyet a megrendelés leadása után küldtünk Önnek. A rendelésben megadott e-mail címre küldjük, ha nem látja lehetséges, hogy a SPAM mappába került vagy hibás e-mail címet adott meg. Ebben az e-mailben keresse meg a "CLICK" feliratú linket, és kattintson rá.
VAGY
2. Kattintson a következő linkre: KLIK és írja be az e-mail címet, amellyel a megrendelést leadta, és a törölni kívánt megrendelés számát.
Ezután a megrendelés leadása során megadott telefonszámra elküldjük a bejelentkezési kódot. Ezt írja be a "Bejelentkezés kód" mezőbe.
A rendelésed törléséhez, kattints a "Rendelés szerkesztése" gombra majd válaszd ki a "Rendelés törlése" opciót.
Ha a kérés elküldésének időpontjában a csomagja már összeállítás vagy szállítás alatt áll, sajnos a változásokat már áll módunkban figyelembe venni.
A rendelés teljes összege 7 munkanapon belül automatikusan visszaírásra kerül a rendelés során használt számlaszámra.