A Maybelline New York a világ első számú kozmetikai márkája, és világszerte több mint 129 országban kapható. A több mint 200 terméket kínáló Maybelline New York ötvözi a technológiailag fejlett formulákat a trendi szakértelemmel, hogy elérhető kozmetikumokat hozzon létre hűvös, városi éllel és lendületes stílussal. A Maybelline New York a New York-i Mercedes-Benz Fashion Week hivatalos szponzora.
1913-ban a fiatal chicagói vegyész, Thomas Williams dilemmába ütközött. A nővére, Maybel szerelmes volt egy férfiba, aki szerelmes valaki másba. Maybel Williams minden tőle telhetőt megtett a rendelkezésre állókkal – vazelint használt a szempilláira és a szemöldökére, hogy fokozza azokat. Testvére úgy döntött, hogy segít neki növelni vonzerejét azzal, hogy szénport ad a vazelinhez, ami drámaibban sötétítette a szempilláit és a szemöldökét. A termék működött. 1915-ben Maybel megszerezte az emberét, Thomas pedig megalapította a világméretű ipari óriást, a Maybelline-t, amelyet a menyasszonyról és kedvenc szépségápolási segédeszközéről neveztek el.
Két évvel később a Williams bemutatta a Maybelline Cake szempillaspirált, az első modern, mindennapi használatra készült szemkozmetikumot. Kezdetben csak postai úton volt kapható, de annyira népszerű volt, hogy a nők elkezdték kérni a drogériákban. Ezt követte a jellegzetes vörös szemöldökceruza, valamint a színes szemhéjpúderek és a kiegészítő szemceruzák, amelyek a drámai smink fiatalos, csapkodós divatirányzatát vezették. A Maybelline lett az első kozmetikai cég, amely rádióban hirdetett, és felpörögtek az eladások. 1932-ben, a szüntelen keresletre reagálva, a Maybelline egy speciális, 10 centes Cake Mascara csomagot mutatott be a kiskereskedelemben. A többi pedig, ahogy mondani szokás, történelem!
© Minden jog fenntartva · Konverzija d.o.o.
© Minden jog fenntartva · Konverzija d.o.o.